tk - 0,00 €

Haya Labs Beta Alanine 200g


Beeta-alaniin on sportlaste toidulisanditest kreatiini järel üks enim uuritud ja vähemalt sama efektiivne.

Saadavus: Laos

15,00 €
Kogus:
  • Parandab füüsilist töövõimet: tõstab aeroobset ja anaeroobset läve
  • Suurendab lihasmassi, lihasjõudu ja vastupidavust
  • Parandab treeninguefekti ja vähendab rasvaprotsenti

Beeta-alaniin on sportlaste toidulisanditest kreatiini järel üks enim uuritud (ja vähemalt sama efektiivne). Kasutajad on nimetanud seda revolutsioonilst lisandit "uueks kreatiiniks!" Beeta-alaniin parandab teadaolevalt sooritusvõimet kõigi piimhapet tootvate spordialade puhul ning aeglustab lihaste väsimist koormuse puhul. Beeta-alaniini ja kreatiini koos kasutades on võimalik vähendada organismis ka rasvmassi ning suurendada lihasmassi rohkem kui üksnes kreatiini tarbides.
 
Beeta-alaniin on lihaskoe karnosiini sünteesi lähtematerjal. Karnosiin on oma olemuselt antioksüdant, pärssides organismisiseseid oksüdatsiooni ja glükatsiooniprotsesse. Lihaskoes on karnosiini põhiülesandeks puhverdada intensiivse lihastöö käigus tekkivaid vesinikioone, mis aitab aeglustada lihaskoe ph muutust, lükates edasi väsimuse teket! 
 
Karnosiini kasutamine on lihaskoe küllastamise seisukohalt paraku väheefektiivne, sest manustatud kogusest jääb metaboliseerumata vähe ning ülejäänud lagundatakse veres enne lihastesse jõudmist beeta-alaniiniks ja histidiiniks. Alles lihaste poolt omaksvõetud beeta-alaniinist ja histidiinist sünteesitakse karnosiin. Karnosiini kasutamise otseseks väärtuseks on vabanev beeta-alaniin, sest ainult selle aminohappe kättesaadavus on lihaskoe karnosiini sünteesivõime limiteerivaks faktoriks. Seega on mõistlik kasutada karnosiini asemel beeta-alaniini.
 
Beeta-alaniini toime on teaduslikult tõestatud arvukates uurimistöödes:
Beeta-alaniini oraalse manustamise korral 4-6 grammi päevas, jaotatuna kuni kaheksale korrale, suureneb kõigi lihaskiudude karnosiinisisaldus 4 nädala jooksul 58,8% (Hill, 2007) ja 64% (Harris 2006) ning 10 nädalase kuuri lõpuks 80%! (Hill, 2007 ja Harris, 2006).
Beeta-alaniin parandab töövõimet väsimuse piiril 28,8%! (Stout, 2006).
Kui eesmärgiks on arendada maksimaaljõudu, siis annab beeta-alaniini tarbimine koos kreatiiniga veelgi paremaid tulemusi. Kõrvalefektina täheldati nende kasutajatel veel ka rasvaprotsendi vähenemist! (Hoffmann, 2006).
 
Kellele?
Beeta-alaniin on treenivale inimesele mõeldud spetsiaallisand sportike tulemuste parandamiseks. Uuringud tõestavad, et beeta-alaniinist on kasu nii kõrge treenitusega jõu-, kiirus- ja vastupidavusalade sportlastele kui ka treenimata inimestele, algajatele ja madala treenitusega sportlastele.
Kasutamisjuhend 2 g pulbrit 3-4 korda päevas segatuna veega.
Koostis

Kuidas Te hindate seda toodet?

  1 2 3 4 5
Hind
Maitse/Välimus
Kvaliteet

Write your own review